Google Search

تازہ ترین

Post Top Ad

Your Ad Spot

اتوار، 1 نومبر، 2020

واٹس پر ‏کی گئی ‏چیٹ ‏عدالت میں ثبوت ‏کے ‏طور ‏پر ‏پیش ‏کی ‏جا ‏سکتی ‏ہے۔UAE ‎Court

پچھلے سال ، میں نے ایک دوست کو  10،000 دیا تھا۔  میں نے اس کے بینک اکاؤنٹ میں رقم جمع کردی جس کے لیے میرے پاس اے ٹی ایم سے نقد رقم جمع کرانے کی رسید ہے۔
 ہمارے پاس تحریری معاہدہ نہیں ہیں ، لیکن واٹس ایپ پر ہم نے رقم کے بارے میں بات کی ، اور اس نے قبول کیا کہ وہ میرا  مقروض ہے۔ لیکن اب وہ مجھ سے کوئی قرض نہیں لینے کا دعوی کرتے ہوئے مجھ سے رقم دینے سے انکار کر رہے ہے۔

 کیا میرے پاس اس رقم کو حاصل کرنے کے لئے کوئی قانونی آپشن ہیں ، جس کا میں مقروض ہوں؟

 آپ کے سوالات کے نتیجے میں ، آپ کے پاس اپنے دوست کو جو قرض دیا گیا ہے اسے واپس کرنے کے لئے آپ کے پاس قانونی اختیارات ہیں بشرطیکہ آپ کے دوست کے ذریعہ بھیجے گئے واٹس ایپ پیغامات آپ کے  (موبائل فون) میں یا آپ کے دوست کے موبائل میں ہوں۔  اگر آپ نے اپنے دوست کے بتائے گئے پیغامات کو کسی دوسرے اموبائل پر منتقل کردیا ہے تو ، یہ الیکٹرانک ٹرانزیکشنز اور کامرس قانون نمبر 2 ("الیکٹرانک ٹرانزیکشنز قانون نمبر 2) کے آرٹیکل 8 (1) کے مطابق ثبوت کے طور پر نہیں سمجھا جائے گا۔  ") ، جس میں کہا گیا ہے:" جہاں قانون کی حکمرانی کا تقاضا ہے کہ کسی بھی دستاویز ، ریکارڈ یا معلومات کو کسی بھی وجہ سے برقرار رکھا جائے ، اس ضرورت کو الیکٹرانک ریکارڈ کی شکل میں ایسی دستاویزات ، ریکارڈ یا معلومات کو برقرار رکھنے سے مطمئن ہوتا ہے ، اگر مندرجہ ذیل  حالات مشاہدہ کیا جاتا ہے:

 (الف) الیکٹرانک ریکارڈ اسی شکل میں برقرار ہے جس میں یہ اصل میں تیار کیا گیا تھا ، بھیجا یا موصول ہوا تھا ، یا اس شکل میں جس کا مظاہرہ کیا جاسکتا ہے کہ اصل میں تیار کی گئی ، بھیجی گئی یا موصولہ معلومات کی درست نمائندگی کی جاسکے۔

 (b) معلومات کو اس طرح محفوظ کیا جاتا ہے کہ قابل رسائی ہو اور اس کے بعد کے حوالہ کے ل. قابل استعمال ہو۔ "

 الیکٹرانک ٹرانزیکشنز قانون کے معاہدوں کے مطابق فریقین کے مابین الیکٹرانک ڈیوائس کے ذریعہ طے شدہ معاہدہ اگرچہ جزوی طور پر آرٹیکل 13 کے مطابق جائز ہے ، جس میں کہا گیا ہے کہ: "(1) معاہدے کے مقصد کے لئے ، جزوی طور پر پیش کش اور قبولیت کا اظہار کرنا جائز ہے ، جزوی طور پر  یا مکمل طور پر ، الیکٹرانک مواصلات کے ذریعہ۔ (2) کسی معاہدے کی صداقت یا نفاذ سے انکار نہیں کیا جا. گا جس کی وجہ یہ ہے کہ یہ ایک یا زیادہ الیکٹرانک مواصلات کے ذریعہ نتیجہ اخذ کیا گیا ہے۔

 تسلسل کے ساتھ ، الیکٹرانک ڈیوائس میں درج کسی بھی مشمولات کو الیکٹرانک ٹرانزیکشنز قانون کے آرٹیکل 12 (1) کے مطابق عدالت عظمیٰ میں ثبوت کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ: "(1) کسی بھی چیز کو الیکٹرانک مواصلات کی قبولیت سے روکنا نہیں ہوگا۔  یا ثبوت کے بطور الیکٹرانک دستخط:

 (a) صرف اس بنیاد پر کہ مواصلات یا دستخط اس کی شکل میں الیکٹرانک تھا۔

 (ب) مکمل طور پر اس بنیاد پر کہ مواصلات یا دستخط اصل نہیں تھے یا اس کی اصل شکل میں تھے ، اگر اس طرح کے الیکٹرانک مواصلات یا دستخط بہترین ثبوت ہیں کہ اس کو شامل کرنے والے کو معقول حد تک حاصل کرنے کی توقع کی جاسکتی ہے۔ "

 آپ اپنے دوست سے ادا کردہ قرض کی وصولی کے لئے civil دعوی دائر کرنے پر غور کرسکتے ہیں۔
Source khaleej times


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

If you have any suggestion kindly let me know

Post Top Ad

Your Ad Spot